Exercicis espirituals dels seminaristes del Seminari Major Interdiocesà

Els dies 28 de gener a l’1 de febrer de 2019 els seminaristes alumnes del Seminari Major Interdiocesà van realitzar els seus Exercicis Espirituals a la Casa d’espiritualitat Sta. Helena de Solius (Girona) que va predicar el Rvm. P. Abat de Montserrat Josep M. Soler i Canals OSB. Estaven acompanyats pels seus formadors i van ser en complet silenci.

Els presents van destacar que havien estat molt profitosos i profunds, amb un clima que es respirava entre tots molt acollidor i favorable, i unes meditacions molt encertades del P. Abat. Va ser una gran sort poder comptar amb ell, ja que els temes tractats van ser-ho a través d’una lectura cristològica dels salms, sempre en relació amb el Nou Testament, i amb comentaris patrístics i de la mateixa litúrgia.