Trobada de Delegats de missions i Directors OMP de Catalunya a Tarragona

Els dies 28 i 29 de gener es reuniren al Santuari de Loreto, Tarragona, els Delegats de missions i Directors diocesans de les Obres Missionals Pontifícies dels Bisbats amb seu a Catalunya. A més d’avaluar el servei de les delegacions i desenvolupament de la darrera Jornada de la Infància Missionera, es va iniciar la coordinació del “TREN MISSIONER”, acte d’animació missionera previst pel proper 19 d’octubre a Montserrat, amb la participació de totes les diòcesis catalanes.

Aquesta trobada vol contribuir a posar en relleu la dimensió evangelitzadora de l’Església, aprofitant el marc del MES MISSIONER EXTRAORDINARI, convocat pel Papa Francesc per octubre del 2019. Van participar a la trobada el Delegat de missions d’Urgell i Director diocesà d’OMP, Mn. Jaume Soy i la Sra. Anahí Biorci, verge consagrada.

La trobada també va comptar amb l’assistència del bisbe de Tortosa, Mons. Enric Benavent, bisbe delegat d’aquest àmbit a la Conferència Episcopal Tarraconense. Com a visita cultural els delegats diocesans de Missions i els directors diocesans de les OMP van visitar la Catedral i les portes de l’orgue recentment restaurades.