Celebració del Nadal de Càritas Diocesana

El dia 21 de desembre a la seu de l’empresa d’inserció laboral Nougrapats de Càritas Diocesana d’Urgell, a La Seu d’Urgell, va tenir lloc un dinar nadalenc de germanor amb tots els treballadors de Càritas Diocesana d’Urgell i de l’empresa d’inserció Nougrapats. La celebració d’aquests 35 assistents fou presidida per l’Arquebisbe Joan-Enric i pel Director-Voluntari de Càritas Diocesana, Sr. Josep Casanova i pel Delegat episcopal, Mn. Jaume Mayoral.

En un clima de germanor i convivència es va compartir un dinar elaborat entre tots. Després de cantar les tradicionals nadales, el Director de Càritas Diocesana va dirigir unes paraules als treballadors agraint-los el seu treball i la seva dedicació. A continuació l’Arquebisbe Vives va desitjar a tots els presents un sant Nadal recordant-los com la festa del naixement de Jesús, amb la presència dels pastors i dels Mags, ens ha de portar a la universalitat de l’amor de Déu que s’estén especialment als pobres i marginats, i que esdevé un amor sempre obert a tots.

En acabar el dinar l’Arquebisbe va poder visitar la renovació de les instal·lacions de l’empresa per adaptar-les a les noves feines i dedicacions de l’empresa.