Ponència de Mn. Xavier Parés per als animadors de Litúrgia de Sant Feliu

El dissabte dia 10 de novembre a la Casa de l’Església del bisbat de Sant Feliu de Llobregat, el Dr. Xavier Parés i Saltor, Degà del Capítol catedral d’Urgell i Delegat diocesà de Litúrgia va acompanyar la formació permanent dels animadors de Litúrgia en la seva IXª Trobada diocesana.

Els qui realitzen algun servei a les parròquies per tal de fer més vives i participades les celebracions, i especialment convidats aquells que dirigeixen les celebracions dominicals en absència de prevere, animadors de cant, lectors i acòlits, qui reparteix la comunió, etc. van rebre formació permanent sobre la temàtica: “La Litúrgia de les Hores, pregària de l’Església” a càrrec del ponent Dr. Xavier Parés, prevere i delegat de Litúrgia del Bisbat d’Urgell, professor de litúrgia, membre del Centre de Pastoral Litúrgica i de la Comissió Interdiocesana de Litúrgia.

També es va presentar l’APP de la Litúrgia de les Hores i també la revista Galilea.153, a càrrec de la Sra. M. Àngels Termes del CPL.