Reunió de la Comissió permanent de “Vida Creixent”

El dia 24 de setembre, a la Casa del Bisbat de La Seu d’Urgell, va tenir lloc la reunió ordinària de la Comissió permanent del Moviment Diocesà “Vida Creixent” dirigida per la Presidenta, Sra. M. Carme Ribes Sidós.

La Sra. Núria Obach va informar sobre la reunió interdiocesana que va tenir lloc el passat dia 18 de setembre i es va començar a preparar la 14ª Trobada del moviment a la Diòcesi d’Urgell. També es va informar de la propera Jornada Interdiocesana que tindrà lloc el proper dia 8 de maig de 2019 a la Diòcesi de St. Feliu de Llobregat. Finalment es va debatre sobre la persona que representaria el Moviment en el Consell Pastoral diocesà d’Urgell que s’ha de renovar en els propers mesos.
Amb un clima de treball i de molta amistat es va aprofundir en la tasca que els diferents grups del Moviment duen a terme a les Parròquies de la Diòcesi.