L’Arquebisbe s’uneix al silenci i pregària per les víctimes del terrorisme

El dia 17 d’agost, l’Arquebisbe d’Urgell, Mons. Joan-Enric Vives, va participar en els 5 minuts de silenci que havia convocat l’Ajuntament de la ciutat de La Seu d’Urgell, tot adherint-se a la iniciativa proposada per l’Associació Catalana de Municipis amb motiu del primer aniversari dels atemptats terroristes de Barcelona i Cambrils.

Davant la porta de l’Ajuntament, a les 12h del migdia, s’han fet 5 minuts de silenci i s’ha llegit un manifest en favor de la pau i la no violència, i contra els atemptats terroristes que seguen la vida de moltes persones arreu del món.

Precisament l’Arquebisbe d’Urgell havia escrit aquest passat diumenge un article recordant les víctimes dels terribles atemptats.

Compartir
D’Amic i Amat
d’Amic e Amat
La gramàtica del Pare
Amb l’afecte de pare i pastor, continuo aquest camí dominical amb vosaltres, posant avui la mirada en un dels grans tresors del Concili Vaticà II: la constitució dogmàtica Dei Verbum, sobre la Revelació divina. No és un text només per a especialistes, sinó
next arrow
previous arrow

Darreres Notícies

Agenda