Visita dels Bisbes de Cuba a terres catalanes

De retorn de la seva visita ad limina al Sant Pare Francesc, a Roma, els Bisbes de la Conferència episcopal de Cuba, presidits per l’Arquebisbe primat de Santiago de Cuba, Mons. Dionisio García Ibáñez, volent retrobar molts lligams de la seva illa amb Catalunya, van visitar diverses Diòcesis de Catalunya, els dies 7, 8 i 9 de maig, visitant Barcelona, Urgell i Sant Feliu de Llobregat, acompanyats pel Rector del Seminari de Barcelona Mn. Josep M. Turull. També van ser acompanyats i rebuts pels Bisbes de les Diòcesis de Catalunya.

Diumenge dia 7 van visitar la Catedral de Barcelona, el Tibidabo i la basílica de la Sda. Família. Dilluns dia 8 els Bisbes van visitar el Santuari-Basílica de la Mare de Déu de Núria del Bisbat d’Urgell. I dimarts dia 9 van estar al Santuari de la M. de Déu de Montserrat, de la Diòcesi de Sant Feliu de Llobregat.

Compartir
D’Amic i Amat
d’Amic e Amat
La gramàtica del Pare
Amb l’afecte de pare i pastor, continuo aquest camí dominical amb vosaltres, posant avui la mirada en un dels grans tresors del Concili Vaticà II: la constitució dogmàtica Dei Verbum, sobre la Revelació divina. No és un text només per a especialistes, sinó
next arrow
previous arrow

Darreres Notícies

Agenda