Presentació del llibre “Decididos” d’Ana Basanta

El dia 10 de febrer a la Sala Immaculada de La Seu d’Urgell es va presentar el llibre de l’escriptora i periodista Ana Basanta, amb l’Autora, dos dels protagonistes Jaume Catalán i Ester Ferrando -afincats al Pallars- i amb la participació de l’Alcalde Albert Batalla. Hi va assistir l’Arquebisbe d’Urgell i un públic interessat en el “llibre dels que s’atreveixen a canviar la seva vida”.

Un llibre que narra 10 històries de persones que abandonen situacions de comoditat o instal·lació per afrontar nous reptes vitals i sortir a construir el propi futur amb esperança.

Compartir
D’Amic i Amat
d’Amic e Amat
La gramàtica del Pare
Amb l’afecte de pare i pastor, continuo aquest camí dominical amb vosaltres, posant avui la mirada en un dels grans tresors del Concili Vaticà II: la constitució dogmàtica Dei Verbum, sobre la Revelació divina. No és un text només per a especialistes, sinó
next arrow
previous arrow

Darreres Notícies

Agenda