Confirmacions a Camarasa

El dia 5 de novembre al vespre l’Arquebisbe d’Urgell va presidir l’Eucaristia dominical a Camarasa, i va administrar la Confirmació a quatre joves ja grans de la comunitat: Jaume, Josep, Ramon i Olga. Estava acompanyat pel Rector Mn. Alfons Velásquez, el diaca Mn. Antoni Baldomà, i Mn. David Codina. Va ser rebut a la seva arribada per la tinent d’Alcalde i Regidora de Cultura, Sra. Josefa Borau, en nom de l’Alcaldessa de Camarasa, que va fer una salutació a l’Arquebisbe, a l’inici de la missa.

A l’homilia l’Arquebisbe animà els fidels fer viva la seva fe en la resurrecció de la carn i la vida eterna, vivint amb amor la vida, i explicà l’abast del document sobre la incineració que acaba de fer públic la Santa Seu. També animà els joves ja grans que es confirmaven a ser molt responsables en les opcions que ja van prenent a la seva vida, que comptin amb l’ajuda del Senyor que no els fallarà mai, i els exhortà a noser joves de sofà”, còmodes i sense sensibilitat pel compromís, com recomanà el Papa Francesc als joves de la trobada mundial de la joventut a Cracòvia el juliol proppassat. 

Al final de la missa agraí l’esforç realitzat per Mn. Ramon Vilà i els cantaires de les Corals parroquials d’Albesa, La Portella, Castelló de Farfanya que van fer-se presents i van animar la missa, i amb els quals compartí un senzill sopar en acabar la celebració.

Compartir
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
La joventut jubilar
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

Aquest diumenge us escrivim amb els nostres joves des de la ciutat eterna, on els apòstols Pere i Pau varen trobar la glòria del martiri. Ens hem reunit amb joves d’altres diòcesis de tot el món, i vivim
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Visitem els padrins per trobar Jesús
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

En aquest diumenge celebrem la V Jornada Mundial dels Avis i dels Ancians amb el lema Feliç aquell que no ha perdut l’esperança! (cf. Sir 14, 2).

És cert que cada comunitat parroquial, cada associació,
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Coneguem l’església d’Urgell
Estimats diocesans,

estimada església d’Urgell,

Voldria compartir amb vosaltres l’experiència de conèixer la nostra terra, les nostres poblacions i la nostra gent, que -ja des de segles- som hereus de l’antic comtat d’Urgell i aquest, a la vegada, fruit
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Lectura creativa
Estimats diocesans, estimada església d’Urgell,

Al bell mig de l’estiu, enmig de la calor i de dies de família i de convivència amical, us convido a redescobrir la lectura en família com una eina vertebradora de comunió i de creixement espiritual.

El
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
La communio en l’església d’Urgell
Estimats diocesans, estimada església d’Urgell,

Al començament de l’estiu, us convido a traslladar-nos a finals del primer mil·lenni per conèixer la nostra historia. Com bé sabeu, eren temps difícils per la nostra església diocesana: disputes teològiques,
next arrow
previous arrow

Darreres Notícies

Agenda