Jornades esportives de Residències de gent gran

Un any més, el dissabte dia 30 de maig es va celebrar la XIVª Trobada esportiva de Residències de persones grans del Principat d’Andorra, l’Alt Urgell, Cerdanya i Berguedà al Prat del Roure del Comú d’Escaldes-Engordany, amb més de 300 persones entre voluntaris, participants i acompanyants.
Les Residències que enguany hi van participar són: Residència Clara Rabassa, Centre Sociosanitari el Cedre d’Andorra, Residència Sant Roc de Bellver de Cerdanya, Llar de Sant Josep de La Seu d’Urgell, Residència Hospital de Puigcerdà, Fundació Sant Hospital de La Seu d’Urgell, Càsser d’Oliana, Usuaris del servei de Teleassistència de la Creu Roja d’Andorra i Residència d’Avis La Pobla de Lillet.
A l’acte d’inauguració s’hi van fer presents la Ministra de Cultura, Joventut i Esports, M.I. Sra. Olga Gelabert i l’Alcalde en funcions de La Seu d’Urgell, Il·lm. Sr. Albert Batalla, amb la Regidora de gent gran de l’Ajuntament de La Seu, Montserrat Bonet.
En el transcurs de la Trobada es féu un joiós homenatge a una àvia que complia 100 anys i les autoritats presents la van felicitat amb una pastís i un ram de flors. La companyia de ball “Líquid Dansa” va amenitzar l’acte d’inauguració amb danses molt boniques i un recital de Calderón de la Barca, amb mímica i dansa. Finalment un dinar de germanor i la repartició de premis als guanyadors va posar fi a una diada molt bonica i distreta per als avis i per a tots els participants.

Compartir
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
L’Assumpció de la Benaurada Verge Maria i el nostre cos
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

Avui, a l’equador del mes d’agost, ens trobem entorn de la Mare de Déu: Ella com a bona Mare ens reuneix per celebrar la seva festa, l’Assumpció de Maria en cos i ànima al cel. Avui en la nostra celebració
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
L’educació de la fe en el lleure
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

El nostre territori diocesà, durant els estius, es transforma per mostrar una gran oferta d’educació en el lleure per molts nens i nenes. Gaudeixen de la natura i les muntanyes, coneixen noves amistats, assumeixen
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
La joventut jubilar
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

Aquest diumenge us escrivim amb els nostres joves des de la ciutat eterna, on els apòstols Pere i Pau varen trobar la glòria del martiri. Ens hem reunit amb joves d’altres diòcesis de tot el món, i vivim
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Visitem els padrins per trobar Jesús
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

En aquest diumenge celebrem la V Jornada Mundial dels Avis i dels Ancians amb el lema Feliç aquell que no ha perdut l’esperança! (cf. Sir 14, 2).

És cert que cada comunitat parroquial, cada associació,
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Coneguem l’església d’Urgell
Estimats diocesans,

estimada església d’Urgell,

Voldria compartir amb vosaltres l’experiència de conèixer la nostra terra, les nostres poblacions i la nostra gent, que -ja des de segles- som hereus de l’antic comtat d’Urgell i aquest, a la vegada, fruit
next arrow
previous arrow

Darreres Notícies

Agenda