Condol del Copríncep al Rei de Bèlgica per la mort de la Reina Fabiola

L’Arquebisbe d’Urgell i Copríncep episcopal d’Andorra ha enviat una carta a S.M. el Rei Felip de Bèlgica donant-li el condol per la mort de S.M. la Reina Fabiola.
El text és:

“Majestat,
Amb motiu de la partença de la qui fou Reina dels Belgues, S. M. la Reina Fabiola, fidel esposa del Rei Balduí i tan estimada per tothom, us trameto les meves sinceres condolences a Vós, Majestat, i a tot el Poble de Bèlgica, en nom propi i en el de les Autoritats i el Poble del Principat d’Andorra.
Vulgueu transmetre a tota la Família Reial, a les Autoritats Belgues i al Poble Belga el nostre pesar per aquesta pèrdua tan dolorosa. I des del Principat d’Andorra restem units als qui l’estimaren en les pregàries que elevem pel seu repòs etern.”

reinafabiola

 

Compartir
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
L’Assumpció de la Benaurada Verge Maria i el nostre cos
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

Avui, a l’equador del mes d’agost, ens trobem entorn de la Mare de Déu: Ella com a bona Mare ens reuneix per celebrar la seva festa, l’Assumpció de Maria en cos i ànima al cel. Avui en la nostra celebració
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
L’educació de la fe en el lleure
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

El nostre territori diocesà, durant els estius, es transforma per mostrar una gran oferta d’educació en el lleure per molts nens i nenes. Gaudeixen de la natura i les muntanyes, coneixen noves amistats, assumeixen
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
La joventut jubilar
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

Aquest diumenge us escrivim amb els nostres joves des de la ciutat eterna, on els apòstols Pere i Pau varen trobar la glòria del martiri. Ens hem reunit amb joves d’altres diòcesis de tot el món, i vivim
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Visitem els padrins per trobar Jesús
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

En aquest diumenge celebrem la V Jornada Mundial dels Avis i dels Ancians amb el lema Feliç aquell que no ha perdut l’esperança! (cf. Sir 14, 2).

És cert que cada comunitat parroquial, cada associació,
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Coneguem l’església d’Urgell
Estimats diocesans,

estimada església d’Urgell,

Voldria compartir amb vosaltres l’experiència de conèixer la nostra terra, les nostres poblacions i la nostra gent, que -ja des de segles- som hereus de l’antic comtat d’Urgell i aquest, a la vegada, fruit
next arrow
previous arrow

Darreres Notícies

Agenda