Reunió del Consell Pastoral Diocesà

El dia 22 de novembre va tenir lloc la reunió ordinària del Consell Pastoral Diocesà d’Urgell a la Casa del bisbat de La Seu, presidida pel Sr. Arquebisbe i el Secretari del Consell Sr. Adolf Tugues. Van assistir-hi la gran majoria dels seus membres i els temes tractats foren la presentació del Pal Pastoral diocesà per als anys 2014-2018 així com les accions properes de la Delegació diocesana de Família i vida, amb la creació d’un Centre d’Ajuda a les Famílies (CAF). També es van presentar el procés catequètic i el nou Catecisme per a les edats de 12-15 anys, i també l’inici de l’Escola diocesana de Formació Permanent de Balaguer, l’Any de la Vida Consagrada i el proper pelegrinatge a la nova Basíclia de la Mare de Déu de Núria, entre d’altres temes.

img 2436img 2437