Jornada de Portes Obertes a la nova seu de l’Arxiu diocesà i capitular d’Urgell

Aquest dijous 16 d’octubre s’ha obert al public la nova seu dels Arxius de l’Església d’Urgell, en un acte de portes obertes que ha omplert la sala gran de l’Arxiu. L’acte ha comptat amb la presència de l’Arquebisbe-bisbe d’Urgell, Mons. Joan-Enric Vives, del Vicari Episcopal Mn. Josep M. Mauri, i de l’Arxiver diocesà i capitular, Mn. Benigne Marquès, qui ha fet als assistents una explicació del tipus de documents que hi ha dipositats a l’Arxiu i dels objectius de la obra en el nou edifici.

Posteriorment s’han visitat les instal·lacions de la nova seu dels Arxius del Bisbat d’Urgell, Urgellensis Ecclesiae Archivia, on s’hi custodia l’Arxiu Capitular, l’Arxiu Diocesà i els Arxius Parroquials.

La nova seu de l’Arxiu està situada al Parc del Cadí s/n, darrera de la Catedral de Santa Maria, a l’antiga església dels Dolors.