Cloenda del curs al Seminari Major Interdiocesà

Dimecres dia 18 de juny l’Arquebisbe d’Urgell va assistir acompanyat pel Sr. Rector del Seminari Diocesà, Mn. Ignasi Navarri, a la cloenda de curs del Seminari Major Interdiocesà a Barcelona que acull els seminaristes d’Urgell.
Una Eucaristia presidida per l’Arquebisbe de Tarragona, Mons. Jaume Pujol i concelebrada per la majoria dels Bisbes de Catalunya va cloure el curs 2013-2014 al Seminari Major Interdiocesà.
Concelebraren amb els Srs. Bisbes, el M.I. Rector del Seminari Major Interdiocesà, Mn. Norbert Miracle; el Vicerector, Mn. Jaume Casamitjana; els Rectors dels Seminaris diocesans de Catalunya; el Director espiritual del SMI, P. Jesús Renau, S.J i altres mossens i diaques.
Posteriorment tingué un lloc un sopar de germanor on es comunicà que els Srs. Bisbes coresponsables del Seminari han renovat com a Rector i Vicerector del Seminari Major Interdiocesà Mn. Norbert Miracle i Mn. Jaume Casamitjana, respectivament, per un període de tres anys.

smi