Acte de lliurament del títol d’Arquebisbe a Mons. Joan-Enric Vives i Sicília a la Catedral de la Seu d’Urgell

Mons. Renzo Fratini, Excm. Nunci de Sa Santedat a Andorra i a Espanya lliurarà el títol d’Arquebisbe “ad personam” a S.E. Mons. Joan-Enric Vives el proper dissabte dia 10 d’abril en una solemne Eucaristia a la Catedral de Santa Maria d’Urgell.

L’acte s’iniciarà a dos quarts d’una del migdia, i hi están convidats i es preveu l’assistència dels representants de les institucions andorranes i espanyoles. La missa estarà presidida pel Nunci Mons. Renzo Fratini i concelebrada pel Cardenal de Barcelona Mons. Lluís Martínez-Sistach i per l’Arquebisbe Mons. Joan-Enric Vives, a més dels ecelsiàstics que es preveu que assisteixein a la cerimònia.

Compartir
D’Amic i Amat
d’Amic e Amat
Fermesa quan sigui necessari; duresa mai; dolcesa i caritat sempre (Beata Anna Maria Janer)
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

Avui recordem amb tota la nostra església diocesana la memòria litúrgica d’una dona religiosa del segle XIX que va saber copsar la realitat de la societat i de la terra on vivia. Es tracta de la Beata Anna
next arrow
previous arrow

Darreres Notícies

Agenda