Urgell participa en l’Assemblea de Càritas Catalunya

assemblea caritas catalunya 2El Delegat -Mn. Jaume Mayoral- i el Director -Josep Casanova- de Càritas Urgell van partcipar en l’Assemblea General Ordinària de Càritas Catalunya es va dur a terme el 24 de març, sota la presidència de Mons. Lluís Martínez Sistach i la Sra. Carme Borbonès, amb la presència per primera vegada de les Càritas Diocesanes dels 10 bisbats amb seu a Catalunya. Es van incorporar els bisbats de Terrassa i Sant Feliu de Llobregat.

Una reunió on es va tractar la informació que ens han facilitat les comissions d’Immigració, Socio-laboral, i Formació i Voluntariat, aquesta darrera coordinada per Càritas Diocesana d’Urgell. També es va presentar l’informe econòmic del 2013 per la seva aprovació a l’Assemblea. La presidenta de Càritas Catalunya in formà de la darrera reunió del Consell General de Càritas Espanya, que havia tingut lloc aquests darrers dies, el 21 i 22 de març.
Els coordinadors de l’Aplec de l’Esperit que té lloc el proper 7 de juny a Banyoles, informà d’aquest jornada i ens han presentat la proposta de treball del projecte social que volen dur a terme amb els joves de l’Aplec, les Delegacions de Joventut i les Càritas Diocesanes. Un projecte relacionat amb el suport a l’educació d’infants i adolescents.

 

A la tarda, el Director, Josep Casanova, va participar a la reunió del Patronat CECAS, el servei de l’Església de Catalunya per donar suport a les persones amb drogodependències. 

assemblea caritas catalunya1

Compartir
D’Amic i Amat
d’Amic e Amat
L’Advent: caminem cap al goig i l’esperança
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

A les vigílies de la solemnitat de la Immaculada Concepció de Maria fem camí cap una humanitat que ens fa retrobar el sentit del ser persona humana com recordàvem la setmana passada i això gràcies a la maternitat
next arrow
previous arrow

Darreres Notícies

Agenda