Una quarantena de participants fan la Marxa Montserrat

montserrat 1La Marxa a Montserrat del Bisbat d’Urgell ha reunit uns quaranta joves i adults en el tradicional pelegrinatge a peu que es fa cada any per Pasqua fins a Montserrat, en una activitat organitzada per la Delegació de Joventut, que anima a nois i noies a viure una experiència d’esforç i de pregària, de introspecció i també de solidaritat i de companyonia.

Van sortir del poble d’Agramunt el divendres a la tarda, i van fer la primera nit al monestir de Sant Ramon. El dissabte van dormir a Maials i el diumenge van arribar al migdia a Montserrat, guiats per l’experiència i el suport dels caminants més majors i per un equip d’avituallament i intendència molt experimentat. El grup de caminants ha estat encapçalat pel delegat de joventut, Lluis Plana. També han estat presents donant suport a grans i joves M. Carme Girart i Mn. Ramon Solé, un dels impulsors del pelegrinatge que segueix fent el camí cap a la Mare de Déu des d’Urgell.

montserrat 2montserrat 3