Una quarantena de participants a la Marxa a peu a Montserrat

dscn4332La Marxa a peu a Montserrat del Bisbat d’Urgell ha reunit uns quaranta joves i adults en el tradicional pelegrinatge que es fa cada any per Pasqua fins al Santuari de Sta. Maria de  Montserrat, en una activitat organitzada per la Delegació de Joventut que anima nois i noies a viure una experiència d’esforç i de pregària, d’introspecció i també de solidaritat i de companyonia.

Van sortir d’Agramunt el divendres dia 19 d’abril a la tarda, i van fer la primera nit al Monestir de Sant Ramon. El dissabte dia 20 van dormir a Maians i el diumenge 21 van arribar al migdia a Montserrat, guiats per l’experiència i el suport dels caminants més majors i per un equip d’avituallament i intendència molt experimentat. El grup de caminants ha estat encapçalat pel delegat de joventut, Lluis Plana. També hi han estat presents donant suport a grans i joves M. Carme Girart i Mn. Ramon Solé, un dels impulsors del pelegrinatge als seus inicis, que segueix fent el camí cap a la Mare de Déu des d’Urgell. El vespre del dissabte dia 20 van rebre la visita de l’arquebisbe d’Urgell que els encoratjà en el camí i passà unes hores amb ells.

montserrat 1

montserrat 2montserrat 3dscn4281dscn4285