Per fer camí en la Quaresma, cinema i valors a la parròquia

cinemaquaresmaLa parròquia de Santa Maria de Ponts ha organitzat un nou cicle de Quaresma i Cinema per a oferir als feligresos i a la gent en general. Enguany, amb motiu del moment que viu l’Església, es va programar una pel·lícula que ens ajudés a reflexionar i anticipar molts dels detalls que aquests dies es viuran a la Santa Seu, amb motiu de la Seu Vacant i l’inici del Conclave.
La pel·lícula seleccionada va ser “Las Sandalias del Pescador” del director nord-americà Anderson, estrenada l’any 1968 i basada amb la novel·la de l’escriptor Morris West. La seva llarga durada 160 minuts permet veure no només tot allò que es viu al voltant de l’elecció d’un nou pontífex, sinó també l’ambient que es fa present arreu del món.

A més, el context de l’elecció es situa en plena guerra freda i permet veure la tasca de l’Església per a cercar la reconciliació de les grans potències del món, sempre des de la pregària i una Doctrina Social de l’Església que il·lumina i acompanya el món i les seves crisis socials i econòmiques.
La trentena de persones que es van atansar fins a la Sala dels Dolors, el diumenge 10 de març, van gaudir i van deixar-se emocionar per una pel·lícula amb missatge i que en aquests dies és de gran actualitat.

Compartir
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
La joventut jubilar
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

Aquest diumenge us escrivim amb els nostres joves des de la ciutat eterna, on els apòstols Pere i Pau varen trobar la glòria del martiri. Ens hem reunit amb joves d’altres diòcesis de tot el món, i vivim
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Visitem els padrins per trobar Jesús
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

En aquest diumenge celebrem la V Jornada Mundial dels Avis i dels Ancians amb el lema Feliç aquell que no ha perdut l’esperança! (cf. Sir 14, 2).

És cert que cada comunitat parroquial, cada associació,
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Coneguem l’església d’Urgell
Estimats diocesans,

estimada església d’Urgell,

Voldria compartir amb vosaltres l’experiència de conèixer la nostra terra, les nostres poblacions i la nostra gent, que -ja des de segles- som hereus de l’antic comtat d’Urgell i aquest, a la vegada, fruit
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Lectura creativa
Estimats diocesans, estimada església d’Urgell,

Al bell mig de l’estiu, enmig de la calor i de dies de família i de convivència amical, us convido a redescobrir la lectura en família com una eina vertebradora de comunió i de creixement espiritual.

El
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
La communio en l’església d’Urgell
Estimats diocesans, estimada església d’Urgell,

Al començament de l’estiu, us convido a traslladar-nos a finals del primer mil·lenni per conèixer la nostra historia. Com bé sabeu, eren temps difícils per la nostra església diocesana: disputes teològiques,
next arrow
previous arrow

Darreres Notícies

Agenda