Formació sobre el Catecumenat al Seminari Major Interdiocesà

img_6746

El dia 16 de maig al Seminari Major Interdiocesà, dins el pla formatiu dels seminaristes, va presentar la realitat del “Catecumenat” a Espanya i a les Diòcesis catalanes, Mn. Joan Amich, Delegat per al Catecumenat de la Diòcesi de Girona i encarregat d’aquesta qüestió a la Conferència Episcopal Espanyola. Hi eren presents l’arquebisbe d’Urgell i Bisbe delegat per al Seminari, així com el Rector i Vicerector Mn. Norbert Miracle i Mn. Jaume Casamitjana.

Mn. Amich sabé mostrar als seminaristes la dimensió nova i alhora rica en la tradició de l’Església de l’acollida dels qui, havent rebut el do de la fe, demanen el baptisme, i que els Bisbes i les Diòcesis han de vetllar, acompanyar i celebrar segons el que actualment preveuen el Ritual per a la Iniciació dels adults i el Directori de Pastoral sacramental de les Diòcesis de Catalunya.

img_6751
Compartir
D’Amic i Amat
d’Amic e Amat
Advent: caminem cap a la humanitat
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

Caminar sempre és un exercici on el subjecte personal pot rumiar, conversar, atendre, moure el seu cos i escoltar el seu esperit. En aquesta pràctica tant saludable per al cos i per a l’esperit, l’ànima pot
next arrow
previous arrow

Darreres Notícies

Agenda