Benedicció dels locals parroquials de Bellcaire d’Urgell

012

Dissabte 21 d’abril a la tarda, Mons. Joan-Enric Vives va visitar Bellcaire d’Urgell (La Noguera) amb ocasió de la inauguració de les obres de renovació de la rectoria i dels locals parroquials. Va ser acollit pel Rector Mn. Ivan Ayala i per l’Il•lm. Sr. Alcalde Xavier Bergé, i acompanyat d’ambdós es va dirigir a l’Ajuntament, on l’esperaven tots els regidors del Consistori Municipal. Després de signar al llibre d’honor al despatx de l’Alcaldia, l’Arquebisbe d’Urgell va visitar la sala de plens, la biblioteca municipal i altres ambients de la Casa de la Vila, on va ser posat al corrent dels aspectes més rellevants de la vida econòmica i social del poble, i va constatar el bon record que han deixat els diversos Rectors que ha tingut el poble en les darreres dècades així com també el clima d’entesa i col•laboració que actualment hi ha entre la parròquia i l’administració municipal.

A les sis, a l’església parroquial de l’Assumpció, l’Arquebisbe Joan-Enric va presidir l’Eucaristia, concelebrada per Mn. Ivan Ayala i Mn. Cinto Busquet, i a la qual va actuar d’acòlit el Gmà. Joaquim Cifuentes dels Franciscans de Creu Blanca. L’Arquebisbe va agrair l’aportació de les persones que han fet possible la renovació dels espais parroquials i va encoratjar tots els fidels a compartir i a viure la fe amb entusiasme i creativitat, sabent que el Senyor Ressuscitat acompanya la seva Església dia rere dia i que, a través dels sagraments i el compromís cristià, podem fer experiència concreta i quotidiana de la seva presència real també avui en les nostres vides.

Acabada l’Eucaristia, a la plaça de l’església, després d’unes paraules d’agraïment del Rector Mn. Ivan, l’Arquebisbe va beneir els locals parroquials i tot seguit els assistents han pogut visitar-los i compartir un piscolabis.
008009026036051054056059