Primera Missa de Mn. Alfons Velásquez al Seminari Major Interdiocesà

img_0392

Dilluns dia 26 de novembre Mn. Alfons Velásquez Castañeda, ordenat de prevere el passat dia 12 d’octubre a la Catedral de Sta. Maria d’Urgell, va presidir la seva primera Eucaristia al Seminari Major Interdiocesà on durant llargs anys va formar-se com a seminarista. Van concelebrar amb ell el Rector del Seminari, Mn. Norbert Miracle; el Vicerector, Mn. Jaume Casamitjana, i Mn. David Codina.

Recent retornat de Bogotà, Colòmbia, on el nou prevere va celebrar les seves primeres misses acompanyat dels seus familiars i amics a la seva terra natal, Mn. Alfons va voler presidir l’Eucaristia al Seminari Major Interdiocesà on els seus excompanys seminaristes visqueren amb emoció i acció de gràcies la presència del nou prevere, que els estimula en el seu camí vocacional vers el ministeri.

A la seva homilia, Mn. Alfons animà els seminaristes a donar el millor de les seves vides per Jesús, a imitació de la viuda pobra -segons l’Evangeli de Lluc que s’havia proclamat aquell dia- i agraí la tasca dels formadors del Seminari Major Interdiocesà i del Seminari Diocesà d’Urgell en el seu procés formatiu.