Comissió Interdiocesana de Litúrgia i de Música

cetlm

El dia 28 de novembre al matí es va reunir la Comissió Interdiocesana de Litúrgia a la seu de la Conferència Episcopal Tarraconense a Barcelona, i fou presidida per l’Arquebisbe Joan-Enric Vives i el Coordinador Mn. Joan Baburés, delegat diocesà de Girona. S’hi van poder tractar temes de la seva responsabilitat, especialment es van repassar les iniciatives de l’Any de la Fe, es van revisar els calendaris diocesans i els textos per a la revisió de la Litúrgia de les Hores, que ja es van enllestint.

A la tarda del mateix dia va tenir lloc la reunió de la Secció de Música de la Comissió Interdiocesana de Litúrgia presidida també per l’arquebisbe Vives i coordinada per Mn. Baburés. Van poder donar pràcticament per tancada l’enquesta sobre la situació de la Música a les deu Diòcesis amb seu a Catalunya, així com reflexionar sobre temes de música, cultura i fe cristiana. Es van ultimar detalls de cara a l’edició renovada i ampliada del Cantoral Bàsic i es van repassar les darreres activitats organitzades als respectius Bisbats sobre música, acompanyament i formació dels agents pastorals. Van lloar tot l’esforç que significa la inauguració recent del nou orgue del Monestir de Poblet, i el que pròximament serà inaugurat a la Catedral de Tarragona.