Inici del ministeri episcopal del nou Arquebisbe de València

Dissabte dia 18 d’abril el Bisbe d’Urgell ha estat present a la Catedral metropolitana de l’Assumpció de Maria de València en l’acte de presa de possessió i inici del ministeri episcopal com a Arquebsibe de Mons. Carlos Osoro Sierra, fins ara Arquebisbe d’Oviedo. Acompanyant-lo primer al Santuari de la M. de Déu dels Desemparats i posteriorment a la Catedral amb altres Cardenals, Arquebsibes i Bisbes, les Autoritats de la Comunitat Valenciana i una gran prese`ncia de fidels que l’han acollit molt càlidament. L’Arquebisbe ha fet notar el seu desig de ser bisbe per a tots els valencians, ha parlat bona part dels seus parlaments en la llengua valenciana i ha ofert el seu ministeri per sembrar l’Evangeli i trbellar per la unitat de l’Església.

El Sr. Bisbe ha estat acompanyat pel Sr. Joan Massa i esposa, Secretari per als afers del Copríncep d’Andorra, company i amic de l’Arquebisbe Osoro durant el seu període d’estudiants a Salamanca.

Compartir
D’Amic i Amat
d’Amic e Amat
Fermesa quan sigui necessari; duresa mai; dolcesa i caritat sempre (Beata Anna Maria Janer)
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

Avui recordem amb tota la nostra església diocesana la memòria litúrgica d’una dona religiosa del segle XIX que va saber copsar la realitat de la societat i de la terra on vivia. Es tracta de la Beata Anna
next arrow
previous arrow

Darreres Notícies

Agenda