Confirmacions a Bellvís i trobada amb el Consell Pastoral Parroquial d’El Poal

Diumenge III de Pasqua, dia 26 d’abril, el Bisbe d’Urgell ha administrat el sagrament de la Confirmació a 18 preadolescents i joves de la Parròquia de la Mare de Déu de l’Assumpció de Bellvís. Estava acompanyat pel Rector Mn. Joan Marquilles i pel Secretari geenral del bisbat Mn. Ignasi Navarri, i hi han participat els catequistes i una gran quantitat de fidels.

A l’homilia el Bisbe els ha animat a convertir la nostra mirada de poca fe en una mirada creient en la presència i l’amor de Déu sempre actuant. L’Esperit Sant és el do del Pare que ens dóna uns ulls nous per a veure el camí de la vida, per recórrer-lo amb fe i amor, per mantenir l’esperança. És el Defensor que ens farà ser testimonis valents de Crist enmig del món.

Després de la missa i de saludar els assistents, el Sr. Bisbe s’ha dirigit a la veïna Parròquia de St. Joan Baptista d’El Poal, on ha dirigit unes paraules als fidels al final de la missa , exhortant-los a la joia pasqual i a esdevenir testimonis coratjosos de la fe.

Posteriorment ha tingut lloc un dinar de germanor amb el Rector Mn. Joan Marquilles, amb l’antic Rector Mn. Lluís Baro, l’Arxiprest Mn. Pere Cañada, i altres preveres i el ple del Consell Pastoral Parroquial d’El Poal amb les famílies.