Confirmacions a Sant Julià de Lòria

El dia 19 de maig el Bisbe d’Urgell i Copríncep d’Andorra ha administrat el sagrament de la Confirmació a 30 joves de la Parròquia de Sant Julià de Lòria del Principat d’Andorra. A la seva arribada ha estat rebut per l’Hble. Sr. Cònsol Major de Sant Julià Sr. Josep Pintat i altres membres del Comú, amb qui ha comentat el moment de la Parròquia i del Principat, ja que en aquell dia havien estat elegits els membres de la Sindicatura del Consell General d’Andorra.

Posteriorment a l’església parroquial, després dela venerar la Sagrada Imatge de Sta. Maria de Canòlich, ha presidit l’Eucaristia amb un record especial per a Mn. Joan Mas i Ardiaca, traspassat el proppassat mes de desembre, i que havia iniciat la catequesi d’aquell grup de joves que es confirmaven.

L’Eucaristia ha estat concelebrada pel Rector Mn. Dídac Martín i el seu estret col·laborador Mn. Josep M. Solé, i pel Secretari general del Bisbat Mn. Ignasi Navarri.

El Sr. Bisbe els ha exhortats a viure sempre com a acollidors dòcils del do de l’Esperit que aquest dia rebien, ja que els era donat amb la mateixa força que als Apòstols el dia de la Pentecosta, i remarcà la missió educativa i de suport formatiu cristià dels padrins de confirmació i de tots els familiars i entorn parroquial.