El Bisbe d’Urgell i Copríncep d’Andorra, Mons. Joan-Enric Vives, inicia avui diumenge la visita pastoral a Andorra la Vella, celebrant l’eucaristia de Tots Sants

El Bisbe d’Urgell i Copríncep d’Andorra, Mons. Joan-Enric Vives, inicia avui la visita pastoral a la parroquia d’Andorra la Vella, al Principat d’Andorra, amb sengles misses de Tots Sants a Sant Esteve i a Santa Coloma. A la tarda, fara la pregària als cementiris. Estarà acompanyat per l’Arxiprest de les Valls d’Andorra, Mn. Ramon Sàrries.

Dilluns, farà a les 16:30 una visita al Centre Penitenciari i, més tard, a les 19:00, visitarà la caserna del Cos de Bombers.
Dimecres és previst que faci la visita oficial a les dependències del Comú, on será rebut per la corporació, a partir de les 10:00 del matí. A la tarda, a les 16:00 es trobarà amb els avis de les Cases Pairals d’Andorra la Vella i de Santa Coloma.

Al llarg de la setmana hi haurà diverses trobades amb comunitats de la parroquia, amb patronats i instal.lacions de serveis públics de les quals us anirem informant.

PROGRAMA DIUMENGE:

10:30 Missa a l’església de Santa Coloma