Trobada de les Càritas diocesanes d’Urgell, Solsona i Lleida

El dissabte 14 de novembre, el Santuari del Sant Crist de Balaguer va se l’escenari d’una reunió conjunta dels directius de les Càritas diocesanes d’Urgell, Solsona i Lleida.

Durant l’encontre es va tractar sobre la pròxima constitució de la Comissió de Voluntariat i Formació de Càritas Catalunya. Els representants de Càritas de Lleida van presentar una proposta de treball, aprovada per unanimitat dels assistents, que tindrà com a punt de partida realitzar una diagnòsi de la situació actual del Voluntariat.

El pròxim 15 de gener les Càritas d’Urgell, Solsona i Lleida lideraran la Comissió de Voluntariat i Formació i es reuniran a la capital del Segrià en una convocatòria a la que assistiran la resta de Càritas Diocesanes de Catalunya per tal de fixar un calendari de reunions de treball. L’objectiu inicial d’aquestes primeres trobades és detectar les necessitats comuns i urgents sobre voluntariat i formació de les Càritas; concretar el treball en aspectes concrets; establir prioritats; compartir experiències i intercanviar informació.

D’altra banda, els responsables de les Càritas d’Urgell, Solsona i Lleida van acordar que el pla de comunicació de les properes campanyes de Corpus i Nadal es realitzi de forma conjunta, buscant d’aquesta manera noves estrategies que permetin arribar a un sector més ampli de la societat. Les accions comunicatives corresponents seran coordinades des de Càritas d’Urgell que, sobretot, s’encarregarà de fer-ne la seva màxima difusió.
Càritas d’Urgell, Solsona i Lleida valoraran posteriorment la repercusió i l’impacte d’aquest pla de comunicació per tal, si cal, d’encetar futures col•laboracions conjuntes en matèria comunicativa.

dscf4578