Confirmacions a Isona i Abella de la Conca

Diumenge dia 6 de desembre el Sr. Bisbe d’Urgell, acompanyat pel Rector Mn. Jesús Navas i pel Vicari per als Assumptes econòmics Mn. Josep M. Mauri, va administrar el sagrament de la Confirmació a 14 joves de la Parròquia de la Mare de Déu Assumpta d’Isona. Havia estat acollit pel l’Il·lm. Sr. alcalde i feligresos i a l’homilia va destacar el vaslor d’una vida dedicada a fer conèixer el Crist i a preparar-li els camins en la societat nostra, amb conversió concreta, com Joan Baptista.

Després es dirigí a la Parròquia de St. Esteve d’Abella de la Conca, on hi administrà per primera vegada el sagrament de la Confirmació a quatre joves, i també beneí les obres recents de restauració del temple parroquial, romànic del segle XII, així com els dos retaules de la Mare de Déu dels Dolors -després de la seva bonica restauració- i de la reproducció del retaule de la Mare de Déu del Roser de Jaume Serra, l’original del qual està al Museu diocesà de La Seu d’Urgell. Hi eren presents l’Alcalde d’Abella de la Conca Il·lm. Sr. Julià Sala, i l’Arquitecte responsable de les obres, Sr. Joaquim Font. Més endavant es durà a terme amb les Autoritats, un Acte d’inauguració d’aquesta restauració.