XXXIV Jornades de Capítols Catedrals a Calahorra y La Calzada-Logroño

Durant la setmana de Pasqua s’han reunit a Santo Domingo de la Calzada, diòcesi de Calahorra y La Calzada-Logroño, els Canonges de 33 Catedrals d’Espanya, amb una assistència de 89 capitulars. En representació del Bisbat d’Urgell hi han assistit el Degà Xavier Parés i el canonge Jaume Soy. Han estat molt ben acollits pel Bisbe i Capitulars amfitrions, així com per l’Alcalde de la ciutat i el President de l’Autonomia, en l’acte d’inauguració i benvinguda. 

Les diverses conferències han donat a conèixer la vida i obra de Sant Domingo de la Calzada, així com el Camí de Santiago i les Catedrals. A nivell cultural s’han visitat monestirs com el de San Millán de la Cogolla i Santa Maria la Real, a Nájera. També sobre la cultura del vi, amb visites a dues bodegues, i el museu «Vivanco», amb una interessant conferència sobre “La Prensa Mística». 

Les eucaristies i Oficis litúrgics s’han celebrat amb tota solemnitat a la Catedral i monestirs. Sobretot pogueren assistir també a l’obertura de la porta santa de l’Any Jubilar, amb motiu del mil·lenari del naixement de Sto. Domingo. Va presidir el cardenal president de la CEE acompanyat del Bisbe diocesà i sis bisbes més, acompanyats d’uns dos-cents preveres i diaques, i una gran multitud de fidels.

Compartir
«Germanor»: una espiritualidad de puerta abierta
d’Amic e Amat
«Germanor»: una espiritualidad de puerta abierta
Más de 22.000 parroquias al servicio de toda la sociedad, más de 4 millones de personas atendidas en centros asistenciales, más de 40 millones de horas dedicadas por sacerdotes, voluntarios y laicos, más de 10.000 misioneros en los cinco continentes. Hoy celebramos
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda