XXVI Jornada Catalana de Pastoral de la Salut

Amb el lema «Salut i Saviesa del Cor: Una altra mirada és possible, amb un cor nou«, el dia 25 d’octubre de 2014 es va celebrar a Sant Cugat del Vallès, la XXVI Jornada Catalana de Pastoral de la Salut, amb un públic molt nombrós, de les diferents diòcesis de Catalunya. El Bisbat d’Urgell també hi va estar representat per la Delegada Diocesana, Germana Visitación Lorenzo, SF. i membres de l’equip de Pastoral de la Salut de la Parròquia Sant Ot de La Seu d’Urgell.
Mons. Salvador Cristau, bisbe auxiliar de Terrassa i responsable de la Pastoral de la Salut de la C.E.Tarraconense va obrir la Jornada amb unes paraules de salutació i Mn. Joan Bajo i Llauradó, Delegat de Tortosa i Director del Secretariat Interdiocesà de Pastoral de la Salut -SIPS-, va fer la presentació.

S’hi van dictar tres Conferència:

1.-«La mirada de Déu transforma l’home». Visió bíblico-teològica, per Mn. Josep Lluis Arín Roig, Vicari General del Bisbat de Tortosa.

2.-XX anys del Congrés Església i Salut. Visió actual. Per el Gmà. Miguel Martín hospitalari de Sant Joan de Déu

3.-«Sapientia Cordis» (Humanització i compassió des del cinema), per Mn. Joan Bajo Llauradó. Delegat de Pastoral de la Salut del Bisbat de Tortosa.

Molta riquesa de matèria per ajudar el nostre compromís de fer més proper l’Evangeli de la misericòrdia, acompanyant els més vulnerables i emprant noves maneres de fer. També ens hi va ajudar molt la celebració de l’Eucaristia, ben preparada, presidida per el Sr. Bisbe Cristau, concelebrada per tres sacerdots i animada per tots els participants.

pa250030pa250006pa250017pa250025pa250043