XXIXª Trobada Diocesana d’Escolans

Dissabte dia 14 de maig se celebrà a La Seu d’Urgell la 29ª trobada diocesana d’escolans. L’activitat ja havia estat preparada anteriorment per Mn. Alfons Velásquez, subdelegat de Pastoral vocacional, amb els seminaristes de la diòcesi i alguns escolans de la parròquia de La Seu d’Urgell. A la trobada hi participaren una cinquantena de nois i noies provinents del Principal d’Andorra, sobretot de les parròquies d’Andorra la Vella i d’Escaldes Engordany. Enguany s’hi afegí un bon grup dels joves de la parròquia de La Seu d’Urgell que en la solemnitat de Pentecostès rebrien el Sagrament de la Confirmació.

Mn. Ramon Sàrries, Mn. Jaume Soy, Mn. Jordi Miquel, Mn. Xavier Parés i algun dels catequistes de la parròquia de La Seu d’Urgell acompanyaren els participants en les diferents activitats.

Al Seminari Diocesà foren acollits i amb els jocs de presentació iniciaren l’activitat que, emmarcada en l’Any de la Misericòrdia, pretenia fer prendre consciència de la importància de conèixer i practicar les obres de Misericòrdia. I ho feren visitant entre d’altres llocs, la llar de St. Josep i Nougrapats de Càritas.

L’ activitat es clogué a la Catedral de Sta. Maria de La Seu d’Urgell, on Mn. Ignasi Navarri dirigí la celebració del pas de la Porta Santa Jubilar, renovant les promeses del Baptisme i posant als peus de Sta. Maria d’Urgell la seva vida cristiana.