XXIIè. Curset de formació d’Organistes d’Església a Montserrat

Del 25 al 30 d’agost va tenir lloc al Monestir de Montserrat el XXIIè. Curset de formació d’Organistes d’Església, amb dos Concerts d’orgue a l’interior del Curset, oferts per Paolo Oreni i Juan de la Rubia. Hi van assistir una trentena de participants de moltes Diòcesis de Catalunya, coordinats pel Gà. Ramon Oranias OSB, monjo de Montserrat.

El Curset és patrocinat per la Conferència Episcopal Tarraconense i l’Abadia de Montserrat, i cerca de formar en litúrgia i acompanyament per a la litúrgia els organistes de parròquies i comunitats cristianes. Va obrir el Curset el Rvm. P. Abat de Montserrat Josep M. Soler, i el tancà Mons. Joan-Enric Vives, Arquebisbe d’Urgell i President de la Comissió Interdiocesana de Litúrgia (CIL) de la C.E. Tarraconense.

Compartir
Redescubramos el Concilio Vaticano II
d’Amic e Amat
Redescubramos el Concilio Vaticano II
Queridos diocesanos,
querida Iglesia de Urgell,

Con el afecto de padre y pastor me dirijo a vosotros para iniciar una serie de glosas dominicales en las que iremos conociendo, paso a paso, el Concilio Vaticano II. Lo haremos como quien vuelve a una fuente
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda