XLIX Encontre de Rectors i Formadors de Seminaris Majors d’Espanya

Els dies 16 i 17 d’octubre va tenir lloc el 49è encontre de Rectors i Formadors dels Seminaris Majors d’Espanya de forma online, presidit i conduït per l’Arquebisbe J.E. Vives i el Bisbe J. Vidal, President i Vicepresident respectivament de la Comissió Episcopal per al Clergat i els Seminaris de la CEE, ajudats pels Directors S. Requena i J.C. Mateos, sota el lema “El seminarista en l’era digital: la formació online i les relacions interpersonals”.

El primer dia i de forma dialogal va intervenir el Rector del Seminari d’Àvila, Dr. Gaspar Hernández, sobre “Treballar el pla de formació sacerdotal. L’itinerari formatiu” i després es van dictar tres ponències per part del Dr. Francesc Torralba sobre la transició digital i ecològica; l’encarnació digital, amb el discerniment en clau cristiana; i com repensar la comunicació interpersonal en l’esfera digital. I posteriorment, la Dra. Yolanda Ruiz, de València, va aportar dues ponències sobre l’acompanyament en l’era digital: créixer, madurar i evangelitzar. 

Amb una participació mitjana de 45 seminaris es va donar una bona intercomunió entre els Rectors i formadors i la Comissió del Clergat. També hi van poder participar el Bisbe de Tarazona E. Hernández i els auxiliars de Terrasa i Cartagena, S. Cristau i S. Chico.

Compartir
Ramon Llull, místico del diálogo y testimonio para hoy
d’Amic e Amat
Ramon Llull, místico del diálogo y testimonio para hoy
Queridos diocesanos,
querida iglesia de Urgell,

El próximo 27 de noviembre se celebra la memoria litúrgica del beato Ramon Llull. En medio de los cambios de nuestro tiempo, el Señor nos regala figuras que iluminan el camino. Una de ellas es Ramon Llull,
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda