XIª Trobada d’animadors de la Litúrgia a La Seu d’Urgell

Dissabte dia 1 de juny va tenir lloc a la sala d’actes del Seminari diocesà d’Urgell la 2ª de les jornades anuals previstes de l’XIª Trobada formativa per als Animadors de Litúrgia de la Diòcesi d’Urgell, a la qual assistiren una trentena de participants. La primera de les jornades s’havia celebrat el dissabte anterior dia 25 de maig a la Casa d’espiritualitat del St. Crist de Balaguer.

Obrí la sessió l’Arquebisbe d’Urgell que valorà molt aquesta continuïtat de la Trobada formativa des de fa onze anys, i que es pugui fer doble, per tal de donar major cobertura al territori del Bisbat. Va demanar als assistents formar-se en litúrgia perquè d’aquí viu tota l’Església especialment en els temes que aquell dia tractarien. Després presidí la pregària de l’Hora Menor.

La Trobada amb dos ponents, Mn. Xavier Parés i Mn. Emili Villegas, aprofundí la temàtica de “Les celebracions dominicals en absència o en espera de prevere”, i sobre “El ministeri de la comunió als malalts”.

La trobada acabà amb uns testimonis d’experiències de religiosos i laics en aquest camp de la pastoral litúrgica.


 

Compartir
El Adviento: caminamos hacia la alegría y la esperanza
d’Amic e Amat
El Adviento: caminamos hacia la alegría y la esperanza
Queridos diocesanos,
querida Iglesia de Urgell,

En las vísperas de la solemnidad de la Inmaculada Concepción de María caminamos hacia una humanidad que nos hace reencontrar el sentido de ser persona humana, como recordábamos la semana pasada, y todo esto
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda