Visita pastoral a Bellcaire d’Urgell

Diumenge dia 7 d’octubre al migdia, l’Arquebisbe d’Urgell Joan-Enric Vives va visitar Bellcaire d’Urgell, acompanyat pel Rector Mn. Ivan Ayala. Fou rebut pels feligresos i l’Il·lm. Sr. Alcalde Jaume Montfort i Samà, i presidí l’Eucaristia dominical, acompanyant els cants la Coral Parroquial a l’església parroquial dedicada a l’Assumpció de la Mare de Déu.

En la seva homilia va remarcar que l’Evangeli posava al centre els infants per la seva confiança i abandó en mans de Déu que tots hem d’imitar, i dedicar esforços i energies pastorals als joves, adolescents i infants. Parlà també del Sínode dels joves que s’està celebrant a Roma, i demanà que preguessin pel bon desenvolupament del Sínode.

També els exhortà a pregar la Mare de Déu amb el Rosari, en aquell dia que s’esqueia la festa de la Mare de Déu del Roser, de gran devoció a tot el Bisbat. I va explicar el sentit i el valor de la visita pastoral del bisbe, que fa més forta la comunió amb tota la Diòcesi i l’Església universal, i que transmet esperança i fe en tots els cristians, perquè siguin testimonis enmig del seu poble i a tot arreu.

L’Alcalde li oferí un objecte del poble, li oferí la seva col·laboració i li dirigí unes amables paraules en nom de tots, per felicitar-lo pels seus vint-i-cinc anys de bisbe i agrair-li la Visita pastoral encara que fos curta.