Visita del nou Capità de la Guardia Civil a La Seu d’Urgell

El dia 18 de desembre l’Arquebisbe d’Urgell i Copríncep d’Andorra, Mons. Joan-Enric Vives, va rebre la visita institucional del nou Capità de la Guàrdia Civil, Il·lm. Sr. Manuel García Márquez, que va voler presentar-se al Copríncep episcopal en un dels seus primers actes protocol·laris des de l’assumpció del seu càrrec.

A la seva arribada al Palau episcopal el Capità fou rebut pel Representant personal del Copríncep, Mn. Josep M. Mauri.

En un clima de cordialitat el Copríncep episcopal agraí tot el treball que la institució de la Guàrdia Civil realitza en favor del bé comú i la seguretat dels ciutadans com ha quedat demostrat en l’actual pandèmia. I volgué agrair els serveis que el Cos de la Guàrdia Civil sempre ha realitzat en favor del Copríncep episcopal i la seva missió com a Cap d’Estat del Principat d’Andorra.

Compartir
Un solo cuerpo, un solo Espíritu y una sola esperanza
d’Amic e Amat
Un solo cuerpo, un solo Espíritu y una sola esperanza
Queridos diocesanos,
querida iglesia de Urgell,

En pleno invierno, comenzamos este domingo el llamado Octavario de oración por la unidad de los cristianos. Cada año, del 18 al 25 de enero, estamos invitados a tomar conciencia de que todos los cristianos
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda