Visita a la Catedral i a la Casa del bisbat dels alumnes del Curs de reciclatge a Manresa

Dissabte dia 5 de març els alumnes participants en el Curs de reciclatge que organitza la Cova de Sant Ignasi de Manresa han visitat el Bisbat d’Urgell i la Catedral de Sta. Maria de La Seu d’Urgell. Una trentena de participants acompanyats pel jesuïta P. Lluís Magriñà han tingut una trobada amb l’arquebisbe Joan-Enric Vives que els ha explicat el Bisbat, les institucions i la peculiaritat del Coprincipat episcopal del Principat d’Andorra.
Posteriorment han visita la Catedral de Sta. Maria de La Seu d’Urgell, el Museu diocesà, l’Església de la Missió i han realitzat un recorregut per la ciutat de La Seu d’Urgell.
Aquest Curs de reciclatge és organitzat per la Cova de St. Ignasi de Manresa conjuntament amb Cristianisme i Justícia, dura dos mesos i una setmana per reciclar-se en teologia des d’una doble matriu: la vigoria del «lloc sant» de la Cova i l’espiritualitat ignasiana, així com l’atenció a la realitat del segle XXI, plena de dificultats i oportunitats. El curs acaba amb una tanda d’exercicis espirituals.

Compartir
Laicos comprometidos
d’Amic e Amat
Laicos comprometidos
Queridos diocesanos,
querida Iglesia de Urgell,

Continúo este camino dominical de profundización en el Concilio Vaticano II. Hoy deseo presentaros el decreto Apostolicam actuositatem, sobre el apostolado de los laicos. Es un texto que, leído con fe y serenidad,
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda