VIè Pelegrinatge Sacerdotal a Boí, Tolosa de Llenguadoc i Aiguatèbia

VIè Pelegrinatge Sacerdotal a Boí, Tolosa de Llenguadoc i AiguatèbiaPer sisè any consecutiu un grup de preveres del Bisbat d’Urgell amb el Sr. Arquebisbe han fet el pelegrinatge sacerdotal aquest cop vers l’espiritualitat dominicana i les relíquies de St. Tomàs d’Aquino a Toulouse i a Aiguatèbia, poble natal del gran bisbe d’Urgell St. Ermengol, patró secundari del Bisbat d’Urgell.

El dilluns dia 24 de març van visitar i pregar a les esglésies romàniques de St. Climent i de Sta. Maria de Taüll. Amb gran admiració es va poder contemplar les recents obres que permeten la projecció del Pantocràtor i les pintures de l’absis de St. Climent de Taüll, tot utilitzant les darreres tècniques de projecció audiovisual. Posteriorment, a l’església de Sta. Maria van poder contemplar també les obres de consolidació dutes en aquesta església i pregar junts.

Compartir
Laicos comprometidos
d’Amic e Amat
Laicos comprometidos
Queridos diocesanos,
querida Iglesia de Urgell,

Continúo este camino dominical de profundización en el Concilio Vaticano II. Hoy deseo presentaros el decreto Apostolicam actuositatem, sobre el apostolado de los laicos. Es un texto que, leído con fe y serenidad,
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda