Vª Trobada de Directors espirituals dels Seminaris d’Espanya

Els dies 27, 28 de febrer i 1 de març va tenir lloc a Madrid la Vª Trobada de Directors espirituals dels Seminaris d’Espanya, presidida per Mons. Joan-Enric Vives, President de la Comissió Episcopal de Seminaris i Universitats, convocadora de l’encontre, juntament amb Mons. Salvador Cristau, bisbe auxiliar de Terrassa i vocal encarregat dels Directors espirituals i Mons. Jesús Vidal, bisbe auxiliar de Madrid i vocal de la Comissió. Hi assistien com a Coordinadors Rv. Sergio Requena de la Comissió de Seminaris i Rv. Juan Carlos Mateos, de la Comissió per al Clergat. Hi hagué una molt bona assistència amb 56 directors espirituals i alguns delegats per al clergat i altres preveres.

La temàtica formativa de la Trobada girà entorn de “L’entrevista en l‘acompanyament”, i hi participaren tres bons especialistes: la Dra. Beatriz Arescurrinaga, el P. Luis Mª García Domínguez, jesuïta, i el Rv. Miguel Ángel Arribas sacerdot de l’arxidiòcesi de Madrid. Les ponències i el treball pràctic tractaren de l’entrevista en l’acompanyament espiritual des de la perspectiva de l’acompanyat, també des de la perspectiva de l’acompanyant, amb aprofundiment en la figura de l’acompanyant espiritual, i el testimoni sobre l’acompanyament als sacerdots i la necessitat de l’acompanyament.

Compartir
El Adviento: caminamos hacia la alegría y la esperanza
d’Amic e Amat
El Adviento: caminamos hacia la alegría y la esperanza
Queridos diocesanos,
querida Iglesia de Urgell,

En las vísperas de la solemnidad de la Inmaculada Concepción de María caminamos hacia una humanidad que nos hace reencontrar el sentido de ser persona humana, como recordábamos la semana pasada, y todo esto
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda