Urgell participa en la I Jornada Interdiocesana de pastoral juvenil

«Cridats a quelcom gran», va ser el lema sota el qual es va convocar el divendres 9 de maiga la primera Jornada Interdiocesana de Pastoral Juvenil, en la que va participar Urgell amb una nodrida representació de la delegació de Juventut.  La jornada es va celebrar a Barcelona, a la Facultat de Teologia, i va començar amb una pregària i la benvinguda a primera hora del mati. Els plats forts de la jornada van ser la xerrada de Carlos Andreu, un coach especialitzat en ajudar en la recerca del sentit de la vida, després la presentació del decàleg del bon acompanyant, presentat pels delegats de joventut de Catalunya… i havent dinat, tallers pràctics amb diferents reponsables del món civil.

La missa, que va fer el tancament de la jornada, va ser presidida pel bisbe de Girona, Mons. Francesc Pardo que va encoratjar els assistents a mantenir la presència, els va agraïr l’esforç i va proposar-los de seguir endavant amb la feina de treballar amb joves i adolescents.

A la trobada hi van assistir unes tres-centes cinquanta persones d’arreu de Catalunya.