Trobada final de curs del grup de famílies “Evangeli.com”

El grup diocesà de famílies “Evangeli.com«, l’espai obert per a famílies amb inquietuds de la Diòcesi d’Urgell, que des de fa anys es reuneix periòdicament trimestralment va organitzar la trobada final de curs 2015-2016 el dia 4 de juny.

En aquesta ocasió la trobada s’inicià a la casa d’un dels matrimonis que conformen el grup amb un senzill dinar a Cerc (Alt Urgell). A continuació tingué lloc una petita valoració de les trobades d’aquest curs i es presentaren els nous matrimonis que s’havien afegit en aquesta ocasió a la trobada. Fou un moment intens de compartir vivències personals i familiars així com els reptes de la pastoral familiar i juvenil a la Diòcesi d’Urgell. Els matrimonis compartiren la seva història personal en un clima de confiança i profunditat i s’animaren a continuar trobant-se per créixer en l’acompanyament familiar. En aquest sentit es proposà aprofundir aquest estiu en el temps de vacances en la recent exhortació apostòlica “Amoris Laetitia” del Papa Francesc.

Després d’una bona sobretaula tingué lloc una petita caminada fins a la parròquia de St. Just i Pastor de Cerc on es va celebrar l’Eucaristia dominical que fou presidida per Mn. David Codina que acompanya pastoralment el grup Evangeli.com. A l’Eucaristia els matrimonis i els infants i joves presentaren les seves pregàries de forma vivencial i personal al Senyor Jesús centrant-se en diferents necessitats i agraint el do de la fe.

L’objectiu d’aquesta trobada és viure unes hores d’amistat i d’aprofundiment de l’experiència alliberadora i apassionant que l’Evangeli de Jesús ens proposa.