Trobada de corals “Lleida canta al Vi” al Castell del Remei

Trobada de corals “Lleida canta al Vi” al Castell del Remei«Lleida canta al vi» fou el lema de la Trobada que agrupà el diumenge dia 20 d’octubre, les 27 corals participants de les Terres de Lleida al Castell del Remei i que es va consolidant com una bonica trobada de corals, any rere any.

Convidat per l’Il·lm. Sr. Alcalde de Penelles, Sr. Eloi Bergós, l’Arquebisbe d’Urgell Mons. Joan-Enric Vives, va dirigir unes paraules de salutació a les corals assistents a l’inici de la Trobada, tot donant-los la benvinguda al Bisbat d’Urgell, bisbat al qual pertany el Castell del Remei, i felicitant-los per la bonica iniciativa i valorant-los l’esforç de dedicar-se al bell i alt noble art de la música, i de la música cantada en coral, amb altres, unint les veus i fent arribar la joia a qui ens escolta.

Compartir
El Adviento: caminamos hacia la alegría y la esperanza
d’Amic e Amat
El Adviento: caminamos hacia la alegría y la esperanza
Queridos diocesanos,
querida Iglesia de Urgell,

En las vísperas de la solemnidad de la Inmaculada Concepción de María caminamos hacia una humanidad que nos hace reencontrar el sentido de ser persona humana, como recordábamos la semana pasada, y todo esto
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda