Trobada de capellans de la Cerdanya a La Seu d’Urgell

Anualment els capellans de l’arxiprestat de Núria-Cerdanya i els germans preveres de la Cerdanya del bisbat veí de Perpinyà-Elna, realitzen una jornada de trobada amb alternança en un i altre costat de la frontera. El dijous 14 de juny va tenir lloc la trobada d’enguany que van realitzar a la ciutat de La Seu d’Urgell. Enguany anaven acompanyats pel bisbe auxiliar de Kankan, a Guinea Conakry, Mons. Alexis Aly Tagbino, Diòcesi africana agermanada amb Perpinyà.

Els preveres visitaren, acompanyats del Vicari General de la Diòcesi, Mn. Ignasi Navarri, i de l’Arxiprest de Núria-Cerdanya, Mn. Pere Morales, el Seminari diocesà d’Urgell amb la seva església dedicada la Mare de Déu de la Immaculada i posteriorment conegueren l’Arxiu diocesà d’Urgell.

A la Casa del Bisbat foren rebuts per l’Arquebisbe d’Urgell, Mons. Joan-Enric Vives, que els saludà i els presentà els trets més característics de la Diòcesi d’Urgell i del Principat d’Andorra del qual és Coprincep.

A continuació visitaren la S.E. Catedral de Santa Maria d’Urgell, i van acabar la jornada amb un dinar de germanor a la Residència de la Sagrada Família d’Urgell on conegueren la història de l’Institut de la Sagrada Família d’Urgell.