Trobada amb dues Comunitats femenines del Seminari del Poble de Déu

Dissabte dia 28 de gener i amb motiu de preparar la Jornada per a la Vida Consagrada, l’Arquebisbe Joan-Enric va tenir una trobada de formació i convivència amb les dues Comunitats femenines del Seminari del Poble de Déu ubicades a Prats de Cerdanya i La Seu d’Urgell.
Es reuní al matí amb els sis membres de les dues Comunitats, al Palau episcopal, i oferí unes reflexions sobre la joia de la vida de consagració a Déu, sobre l’amor que ha de guiar sempre tot el que som i el que fem, i sobre la benaurança de la pobresa.

Compartir
Llamados al gozo y a la esperanza
d’Amic e Amat
Llamados al gozo y a la esperanza
Queridos diocesanos,
querida iglesia de Urgell:

Con el afecto de padre y pastor, continúo este camino dominical de acercamiento al Concilio Vaticano II. Hoy quisiera presentaros la constitución pastoral Gaudium et spes, “Gozo y esperanza”, un texto que
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda