Taller “Treballem els Valors” de Càritas a Ponts

Càritas d’Urgell s’ha fet present a la Setmana Cultural de Sant Jordi de l’Escola de Ponts, amb el Projecte Educatiu de “Treballem els Valors”. Mitjançant un taller adreçat a l’alumnat es presenten i es dinamitzen amb activitats, jocs i xerrades els valors de la Solidaritat, el Comerç Just i el Consum responsable. Els tallers han tingut lloc el dimecres 25 i dijous 26 d’abril a la mateixa escola.

Enguany hi han participat els alumnes de 5è i 6è de Cicle Superior que han treballat el taller del “Comerç Just i Consum responsable” i els alumnes de 3r de Primària amb el taller de la “Solidaritat”. L’activitat l’ha dirigit el Juanjo Tenorio, Cap del Centre de Sant Domènec de Balaguer, hi han participat gairebé uns 100 alumnes. Una activitat que permet visualitzar la tasca de Càritas també en l’àmbit educatiu, i que ajuda a valorar als alumnes la feina que es porta a terme des de Càritas, també a nivell diocesà i parroquial.

S’han fet presents i han participat en alguna de les activitats dels tallers la Directora de Càritas Parroquial de Ponts Conxita Lloret i Mn. Jaume Mayoral. Una activitat que s’agraeix des de Càritas Parroquial ja que ensenya altres àmbits en que Càritas treballa per als que més ho necessiten, i com els valors que explica són els que poden ajudar als alumnes a fer un món una mica millor i més just, i tot això des del joc i les activitats lúdiques que es duen a terme amb els tallers del projecte de Càritas Diocesana ”Treballem els valors”, i que durant aquest curs arribaran a bastants centres de Primària i Secundària del nostre Bisbat.