«Salut i saviesa del cor»: Jornada diocesana de Pastoral de la Salut, dissabte dia 7

La Pastoral de la Salut ha convocat pel proper dissabte 7 de març la desena Jornada Diocesana «Salut i saviesa del cor«, adreçada a membres i voluntaris de la Delegació de la Pastoral de la Salut, membres de l’Hospitalitat de la Mare de Déu de Lourdes i a persones que treballen en els hospitals i en l’àmbit sociosanitari, en residències geriàtriques i a familiars de malalts. Es portarà a terme a la Casa d’Espiritualitat del Santuari del Sant Crist.

«Salut i saviesa del cor» estarà conduit pel Dr. Joan Orrit, director de l’Hospital Benito Menni i la Dra. Rosa M. Servent, cirurgiana, que desgranaran al llarg del matí com el cor és el centre de tot, ja que es considera que té un sistema de control, un «cervell» que ens manté més en forma quan més ric el tenim d’emocions positives i d’amor.

És previst que la jornada començi a les 10:30 amb la pregària i la salutació que portaràn a terme l’Arquebisbe d’Urgell, Mons. Joan-Enric Vives i la Delegada de la Pastoral de Salut, Gna. Visitación Lorenzo. La primera xerrada versarà sobre la salut mental i l’humanisme, i la segona sobre el compromís en la societat actual. És prevista una estona de diàleg i després es farà un acte d’agraïment a la Gna. Montserrat Font, per la tasca duta a terme com a Delegada de la Pastoral de la Salut al bisbat entre l’any 2005 i el 2013.

La trobada es clourà amb un dinar al restaurant del Santuari (15E) Cal fer reserves al tel. 973 350114 o bé al correu electrònic vlhmm6@yahoo.es (Gna. Visitación).

00pastoralsalut