Reunió del Consell Diocesà per als Assumptes Econòmics renovat

El dia 5 de desembre al vespre va tenir lloc la primera reunió del Consell per als Assumptes Econòmics dels Bisbat d’Urgell amb els nous membres. La reunió fou presidida per l’Arquebisbe d’Urgell i van participar-hi per primera vegada els tres nous consellers, recentment nomenats: Sr. Carlos Losada, Sr. Josep Casanova i Sr. Daniel Marsol.

La reunió s’obrí amb la seva presa de possessió, la presentació de les tasques encarregades al Consell d’economia per part del Sr. Carles Martín, i l’estudi d’algunes qüestions d’interès per al Bisbat.

Posteriorment va tenir lloc un sopar de tot el Consell renovat, amb els tres membres que ara són rellevats Sr. Francesc Xavier Francino, Sr. Josep Sanvisens i Sr. Joaquim Fenés, amb les respectives esposes.

Compartir
Firmeza cuando sea necesario; dureza nunca; dulzura y caridad siempre (Beata Ana María Janer)
d’Amic e Amat
Firmeza cuando sea necesario; dureza nunca; dulzura y caridad siempre (Beata Ana María Janer)
Queridos diocesanos,
querida iglesia de Urgell,

Hoy recordamos, con toda nuestra iglesia diocesana, la memoria litúrgica de una mujer religiosa del siglo XIX que supo captar la realidad de la sociedad y de la tierra en la que vivía. Se trata de la Beata
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda