Reunió de les Comissions Interdiocesanes de Litúrgia i de Música (CIL)

El dia 17 de setembre a la seu de la Conferència episcopal Tarraconense de Barcelona van tenir lloc les reunions de la Comissió Interdiocesana de Litúrgia i la Comissió de Música, presidides per Mons. Joan Enric Vives i pel Coordinador Mn. Joan Baburés. Hi participà per primer cop el nou Subdelegat de Litúrgia de la Diòcesi de Terrassa Mn. Francesc Xavier Aróztegui.

Els temes tractats en aquesta reunió van ser l’acabament de la revisió dels quatre volums de la Litúrgia de les Hores, que van centrar la sessió, així com l’interès per celebrar oportunament el centenari del primer Congrés litúrgic de Montserrat que s’escaurà el juliol 2015. També es van revisar les activitats formatives de l’estiu.

I a la Comissió de Música els temes més importants van girar en l’edició de la nova edició del Cantoral Litúrgic, amb les gravacions que caldrà fer i el moment i lloc de presentació de l’obra que serà editada epl Centre de Pastoral Litúrgica.