Reunió de la Delegació de Pastoral de Joventut d’Urgell

El divendres dia 29 de març, a la Casa del Bisbat de La Seu d’Urgell, va tenir lloc la reunió del ple de la Delegació de Pastoral Juvenil d’Urgell, presidida per l’Arquebisbe Joan Enric i el Vicari episcopal de pastoral Mn. Antoni Elvira. Hi van ser presents els representants de tots els àmbits de treball, i el Vice-delegat Mn. Gabriel Casanovas: FEMN, esplai, Escoltes, grups Txt, universitaris, escoles i Taizè.

Van pregar per la recuperació del Delegat Sr. Lluís Plana, i l’Arquebisbe va anunciar la designació de la Coordinadora de la Delegació Sra. M. Carme Girart que amb Mn. Gabriel servirà els diversos projectes pastorals i estaran al servei de tots els àmbits de la Delegació.

Es van repassar els temes i activitats de la Delegació fins a finals d’estiu, i es van fer algunes propostes de futur. Es posa molt d’interès en l’anada al recés a Taizè la primera setmana d’agost.

L’Arquebisbe va exposar els continguts i es va poder llegir un breu fragment de la nova Exhortació postsinodal del papa Francesc “Viu Crist!” dirigida sobretot als joves, i plena d’esperança i d’alegria.

Compartir
Diseñemos nuevos mapas de esperanza
d’Amic e Amat
Diseñemos nuevos mapas de esperanza
Queridos diocesanos,
querida iglesia de Urgell,

Continúo este camino dominical de acercamiento al Concilio Vaticano II. Hoy quisiera presentaros una declaración conciliar breve en extensión, pero de gran alcance para la vida de la Iglesia y para el futuro
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda